Saturday, June 23, 2012

Umur saye makin meningkat!!!!..


“Dgn cinta kenal pincipta
dgn cinta kenal rasul-Nya
kerana cinta kenal saudara
bahagia keluarga”
lagu ni dah berjuta kali gak la pasang.. past 3-4months everything seems change, not others, but me… MY SELF..
Something was wrong with this kind dunia things.. seems LOST.. not totally lost, it’s kind of SALAH KONSEP happen right in front, beside, left and right even behind me.. so.. kalo tak di cegah.. mungkin TOTALLY LOST.. subhanallah…
I’m not said I’m right, others was wrong, cume.. something that seems was wrong but we were just stand and said.. “it’s ok dude”…
Bende bnyk contoh.. dan tak lari dari diri sendiri gak melakukan the wrong things.. tak perlu la di sebut one by one..  mau menanges tak berlagu ko kire dose ko prep.. cukup dgn BERUSAHA start RIGHT NOW… yeah!!!!!
Mybe umur dah meningkat.. then dah start boleh BERFIKIR.. which one is good, which one is bad, what is dosa, what is pahala, subhanallah…
But unfortunately syaitan jahat tahap syaitan berade dimane-mane saje.. huh!!! Damn syaitan!! Damn you!!! Mcm2 mereke2 yg syaitan ni mengganggu gugat ketenteraman kesejahteraan umat islam.. tu belum camtu manusia yg ala-ala syaitan gak..
Let the bygone be the bygone, lets the past be the past, put your hand up, and doa tp ALLAH for your self, yes MYSELF, ur family, family members, friends, clicks, and to all muslim.
Don’t worry my friend : YES YOU!! I’m still stand right in front of you, not going anywhere my dear.. u are my friend until no ends of any things.. huhuhuhuhu. Ko paham tak aku tulis nih?? Hahahahaha… still the same, still someone that you can ASK EVERYTHNG, SAID EVERYTHNG, TOLD EVERYTNHG I’m here dude.. not going anywhere, instead you are the one who are going jauh-jauhkan.. tinggalkan I kan?? Kan?? mengade2 kan!!!!  Hahahahahaha..
Praying you, me myself, them, you, and you, yes.. you, she, he, him, her,my family, my friends family, to all of you who are recvd my kasih sayang even sebesar HAMA.. mendapat keredhan, keampunan, keberkatan dari ALLAH SWT.. amin…
Azam isyak berkumandang…
I of my bad-bad-bad habitat.. suke lambat kan solat.. PREP!!! Ko g amek wudhuk sekarang, solat pastu tambah pahala lebih skit, awak tu bnyk sgt dah dose, berat pun dah berat dah, tak leh nk cakap ape laaa kan, dah ko mmg berat .. huhuhuhuhuhuhuhuhu…
JOM solat!!!
Bak kate pepatah, sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pulak setan bersepah2 nk sesatkan kite.. ape lagi… SERANGGGGG SETAN!!!!! Kill them…
See yaaa.. semoge kite sentiase dlm redha-Nya… Amin ….

No comments:

Post a Comment